Summoners War: Sky Arena

Leírások

A játék korai szakasza.

A játék menete:

Giant's Keep 10(GB10), Dragon's Lair 10(DB10),Trial of Ascension normal 100(TOAN100),Raid 3(R3),Necropolis 10(NB10),Trial of Ascension hard 100(TOAH100),Raid 5(R5) után már csak a speed teamek és az SSS kukacok vannak.


A kezdet: 

Rúnákat a játék elején a Scenarioból(a térképen) is lehet farmolni addig amég GB7 nem megy. Ha megy GB7,el kell kezdeni gyúrni GB10-re hogy stabil farm csapatot hozhassunk létre. 


Legegyszerűbb GB10 team

  • Veromos 6★: Violent | 18k+ hp, 160~ spd.(Érdemes kiskillezni.) SPD/HP/HP 
  • Sigmarius 6★: Fatal×blade | 15k+ hp, 158~ spd ATK/CRIT DMG/ATK 
  • Belladeon 5★: Swift/Violent | 18K+ hp 162~ spd SPD/HP/HP(vagy DEFF) 
  • Bernard 5★: Swift | 18K+ hp Ő legyen a leggyorsabb SPD/HP/HP(vagy DEFF) 
  • Shannon 5★: Despair | 18k+hp 165~ spd SPD/HP/HP 


A rúnák: Van egy pár fajta rúna, de az alap dolgokba megyünk most bele. Minimum 5*os rúnákat rakunk el, az alatt insta sell. Ha már megy GB10 akkor nem csak arra kell odafigyeljünk hogy 5*-os legyen, a szürke és zöld runákat is eladjuk hiába 5-6*os a runa. Ez azért éri meg mert egy rúna +3-on,+6-on,+9-en,+12-ön kapna egy eredeti szürke rúna új bonuszokat, amég egy minimum kék rúnánál +3-on és +6-on a meglévő bonuszokat növeli. Nyilvánvalóan egy legend runánál +3-on,+6-on,+9-en és +12-ön is a meglévő bonuszokat nőveli. Ugyebár hat rúna rakható egy szörnyre. A legfelső rúna a slot1 és az órával megeggyező irányba haladunk akkor jön a slot2,slot3.....slot6. Slot1-be a mainstat(fő bonusz) mindig flat* atk, ebbe a slotba nem tudunk rakni semmilyen deffet substatkent(mellék bonuszként). Slot3-ba a mainstat mindig flat deff, de ebbe a slotba nem tudunk rakni semmilyen atk-ot substatba. Slot5-be a mainstat mindig flat hp. Slot 2-4-6-ba minden esetben csak %-os runákat rakunk, egyetlen kivetel ezalól a spd. Spdből csak flat spd van, az is slot2be. *A flat runák, azok a runák amik nem %-os bonuszt adnak mainstatba. Sokkal jobban megéri %-os runát használni. Nyilván jobban megéri substatba is a %-os bonusz,de a fő szempont a mainstat. Minden mainstat, és substat az adott monster base(alap) statjait nőveli. 


Fúziós lények: 

Veromos: Ő a játék korai és középső szakaszában is hasznunkra lehet. 33%-os HP leadje van! Emellett az első képességével dotot rak fel, míg a másodikkal aoe stunnol. A passzívja azt tudja hogy mindenkiről leszed egy debuffot és 3%al healeli magát minden leszedett debuff után. GB10,DB10,TOAN-H,PVP-re is hasznos!Erősen ajánlott kiszedni, és ha megvan violent runa KELL rá. 

Sigmarius: Ő is hasznos a játék korai és középső szakaszában. 44%-os HP leaddel rendelkezik ami csak dungeonben aktiválodik. Az első skillel stunnol, a második képessége freezel és az ellenfél max HP-ja alapján sebez. A harmadik skillje is freezel, és ez is az ellenfél max HP-ja alapján sebez, de ez aoe! GB10,DB10,TOAN-H,PVP-re is hasznos! 

Xiong Fei: 33%-os DEFF leadje van. Az első skillel 3x támad és deffbreaket rak az ellenfélre. A második képességével cleanseli magát és két kör counter buffot dob fel, emellett mindenkire dob két kör recoveryt.Harmadik skillel megtámadja 4x az ellenfelet és minden ütése 50% eséllyel egy debuffot helyez fel az ellenfélre: glancing, attackbreak, slow, healbreak. Ő raidre nagyon jó, frontra. 

Jeanne: 41%os Resistance leadje van. Az első skill 15% eséllyel stunnol, és a saját hp-jának 10%át healeli a legkisebb HP-val rendelkező monsternek. A második skillel egy valakit cleansel és invincible buffot rak rá. A harmadik skill egy aoe 2 körös provoke ami után kap egy újabb kört. TOAN-H,PVP-re nagyon hasznos! 

Katarina: 55%-os resistance leadje van, ami csak arénába aktíválodik.(de minek?!) Az első képessége üt és ha megöli az enemyt, automatikusan támad a második skillel egy véletlenszerű enemyt(ez nem számít a második skill elhasználásának). A második képessége is üt egyet, és ha megöli az enemyt akkor kap egy kör invincible buffot(ez akkor is igaz, ha az elsővel megöl valakit, aztán az auto második skill még valakit) A harmadik képessége teszi OP-vá ezzel a skillel 3x üt, de ha van rajta invincible buff akkor mindhárom ütése ignorálja az ellenfél deffjét. 

Balegyr: 44%-os attack leadje van, ami csak Guild kontentekben aktíválodik. Az első képességével 50%-os eséllyel lop egy buffot az ellenfélről. A passzívja szerint minden esetben ha buffot kap vagy meghal egy enemy/saját szörny, akkor kap 3 knowledge-t ami 5ig stackelhető





Secret Dungeon lények (ajánlottak):


Light Cow Girl (Loren): Első skillel hármat lő, lővésenként 30% esély 2 körös lassításra. Második skillel kettőt lő, lővésenként 60% esély hogy leszed egy buffot a célpontról és heal breaket rak fel 2 körre. A passzív képességével csökkenti az ellenfél atk bar-ját 20%-át lővésenként, és deffbreaket rak fel 1 körre 75%-os eséllyel. A leader skilljéből 18% attack-ot kap mindenki. 

Water Garuda (Konamiya): Első skillel 24%-os eséllyel stunnolja az ellenfelet. Második képességével az egyik csapattársunknak fullra tölti az atk bar-ját és 1 körre atk buffot ad. A harmadik képessége eltüntet minden debuffot a csapattársainkról és healeli őket 15%-al.

Fire Griffon* (Spectra): Első skillel megtámadja az ellenfelet, a sebzés nővekszik a spd-ünktől. Második skillje az ellenfél max HP-jától függően sebez. Harmadik képességével mindenkit támad, 50% eséllyel csökkenti 30%-al az atk bar-t és két körre atk break-et meg slow debuffot tesz fel. 

Fire Harpu (Colleen): Első képessége kétszer támad, támadásonként 50% eséllyel atk break-et rak fel kettő körre. Második képességével 2 körre heal breaket tesz fel. Harmadik képességével healel mindenkin 25%-t és atk buffot ad 3 körre.

Light Inugami* (Belladeon): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel és csökkenti az ellenfél atk bar-ját 15%-al 50% eséllyel. Második képessége megtámadja az ellenfelet és az összes buffot leszedi róla, ha nincs az ellenfelen debuff akkor saját magának vissza tölt 30% atk bar-t. Harmadik képességével mindenkinek tölt 30% atk bart és healel 35%-t.  

Dark Inugami* (Kro): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel 80% eséllyel, és 3 körös dot-ot rak fel 80% eséllyel. Második skillel az egyik csapattársával együtt megtámadja az ellenfelet és 20%-al nő a sebzés minden debuff után ami az ellenfelen található. Ez a hatás arra is vonatkozik akit magával visz. Harmadik skillel megtámad valakit, 2 körre branding-et rak és emellett a sebzés minden debuff után nő 50%-al.

Wind Pixie* (Shannon): Első skillel 75% eséllyel 2 kör glancing-et rak fel az ellenfélre és csökkenti az atk bar-ját 15%al. Második skillel megtámad mindenkit és slow debuffot tesz fel, emellett csökkenti 80% eséllyel 10%-al az atk bar-jukat. Harmadik képességével 3 körös deff és atk buffot ad mindenkinek. 

Fire Pixie* (Tatu): Első skillel 75% eséllyel 2 kör glancing-et rak fel az ellenfélre és 2 körös dot-ot rak fel. Második skillel megtámadja az ellenfelet és 3 körös dot-ot rak fel. Harmadik skillel támad és az ellenfelen lévő összes dot-t azonnal "berobbantja" ugyan annyi sebzést okozva neki, mint amennyi dot rajta van.

Light Vagabond (Darion): Első skillel 2 körre rakhat fel deff break-et 40% eséllyel a sebzés nő a max HP-tól. Második képességével kétszer üt, és ütésenként 50% eséllyel rakhat fel atk breaket a sebzés nő a max HP-tól. Passzív képességéből csökkenti a többi csapattárs elszenvedett sebzését 20%-al.

Wind Warbear* (Ramagos): Első képességével 50% eséllyel 25%-al csökkenti az atk bar-ját az ellenfélnek, a sebzés nő a max HP-tól. Második képességével healeli magát 30%-al és két körre ad magának deff buffot. A harmadik képességével annyit sebez az ellenfélre amennyi hp-ja hiányzik Ramagosnak. Ha megöli ezzel az ellenfelet azonnal kap még egy kört.

Water Werewolf* (Vigor): Első skillel 1 körre heal breaket rak fel, a sebzés nő a max HP-tól. Második skillel healel mindenkit 20%-al, 2 körre atk spd buffot és 2 kör crit resist buffot rak fel. Harmadik képességével háromszor támad és ütésenként 45% eséllyel rak fel 3 körös deff break-et az ellenfélre, a sebzés nő a max HP-tól.


A *-al jelölt lények Second Awaken utáni skill-jeik kerültek leírásra.


Second awakenes lények (ajánlottak):

Dark Werewolf (Jultan): Első skillel 2 körre heal breaket rak fel. Második skillel kétszer támad és ütésenként 40% eséllyel stunnolja az ellenfelet, a sebzés nő a max HP-tól. A passzív képessége azt tudja hogy 50% eséllyel egy körös dotot és egy körös deff break-et rakhat fel, emellett ha kritikus támadás éri a max HP-ja 12%-t sebzi vissza a támadónak. A leader skillje 16% spd-et biztosít guild kontentekbe.

Light Werewolf (Eshir): Első skillel 1 körre heal breaket rak fel. Második skillel mindenkit healel 20%-al, növeli az atk bar-t 15%-al emellett két körös spd buffot ad mindenkinek. Harmadik képessége négyszer támad és ütésenként 50% eséllyel levesz egy buffot az ellenfélről, ha ezzel meg öl valakit a következő körben újra használható a képesség,a sebzés nő a max HP-tól. A leader skillje 21% hp-t bíztosit guild kontentekbe.

Water Werewolf (Vigor): Első skillel 1 körre heal breaket rak fel, a sebzés nő a max HP-tól. Második skillel healel mindenkit 20%-al, 2 körre atk spd buffot és 2 kör crit resist buffot rak fel. Harmadik képességével háromszor támad és ütésenként 45% eséllyel rak fel 3 körös deff break-et az ellenfélre, a sebzés nő a max HP-tól.

Light Inugami (Belladeon): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel és csökkenti az ellenfél atk bar-ját 15%-al 50% eséllyel. Második képessége megtámadja az ellenfelet és az összes buffot leszedi róla, ha nincs az ellenfelen debuff akkor saját magának vissza tölt 30% atk bar-t. Harmadik képességével mindenkinek tölt 30% atk bart és healel 35%-t.

Dark Inugami (Kro): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel 80% eséllyel, és 3 körös dot-ot rak fel 80% eséllyel. Második skillel az egyik csapattársával együtt megtámadja az ellenfelet és 20%-al nő a sebzés minden debuff után ami az ellenfelen található. Ez a hatás arra is vonatkozik akit magával visz. Harmadik skillel megtámad valakit, 2 körre branding-et rak és emellett a sebzés minden debuff után nő 50%-al.

Fire Inugami (Raoq): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel 70% eséllyel és 30% esélye van arra hogy egyel többet üssön. Második skillel két csapattársával együtt megtámadja az ellenfelet. A passzív képessége az, hogyha megöl valakit akkor azonnal kap még egy kört és csökken a cooldown 1 körrel. 

Water Inugami (Icaru): Első skillel 2 körre deff breaket rak fel. Második képességével támad egy csapattársal de defftől függően akár magán kívűl 3 embert is vihet. Passzív képessége miatt minden kör elején 1 körös atk buffot és 1 körös counter buffot rak magára. 

Fire Pixie (Tatu): Első skillel 75% eséllyel 2 kör glancing-et rak fel az ellenfélre és 2 körös dot-ot rak fel. Második skillel megtámadja az ellenfelet és 3 körös dot-ot rak fel. Harmadik skillel támad és az ellenfelen lévő összes dot-t azonnal "berobbantja" ugyan annyi sebzést okozva neki, mint amennyi dot rajta van.

Fire Griffon (Spectra): Első skillel megtámadja az ellenfelet, a sebzés nővekszik a spd-ünktől. Második skillje az ellenfél max HP-jától függően sebez. Harmadik képességével mindenkit támad, 50% eséllyel csökkenti 30%-al az atk bar-t és két körre atk break-et meg slow debuffot tesz fel.

Wind Griffon (Bernard): Első skillel megtámadja az ellenfelet és 15%-al csökkenti az atk bar-t 80% eséllyel, a sebzés nő a SPD-től. Második skillel megtámadja az ellenfelet 2 körre atk break-et és deff break-et rak az ellenfélre, a sebzés nő a SPD-től. Harmadik skillel atk bar-t nővel mindenkinek 30%-al és 2 körre spd buffot ad. Leader skillje 30% támadóértéket biztosít szél elemű lényeknek.

Wind Warbear (Ramagos): Első képességével 50% eséllyel 25%-al csökkenti az atk bar-ját az ellenfélnek, a sebzés nő a max HP-tól. Második képességével healeli magát 30%-al és két körre ad magának deff buffot. A harmadik képességével annyit sebez az ellenfélre amennyi hp-ja hiányzik Ramagosnak. Ha megöli ezzel az ellenfelet azonnal kap még egy kört.

Fire Warbear (Ursha): Első képességével 85% eséllyel csökkenti az ellenfél atk bar-ját 25%-al, a sebzés nő a max HP-tól, emellett 100%-al többet sebez ha visszatámad (Counterattack). Második képességével mindenkit támad, 2 körre atk break-et és 1 körre provokálja őket 50% eséllyel, a sebzés nő a max HP-tól. Harmadik képességével 70% eséllyel provokál mindenkit és vissza üt minden alkalommal amikor sebzést kap 3 kör erejéig.

Water Howl (Lulu): Első képességével támad és a legkisebb HP-val rendelkező csapattársat healel 15%-al. Második képességel eltávolít minden debuffot egy csapattársról ad 1 kör immunitást neki és 25%-al healeli a csapattársat és önmagát is. Harmadik képességével eltávolítja az összes debuffot a csapatáról, 25%-al healeli őket és akin nem volt debuff az kap két kör immunt.

Water Fairy (Elucia): Első skillel megtámadja háromszor az ellenfelet és le fagyaszthatja 1 körre. Második skillel egy szövetséges hősről letakarítja a debuffokat, 25%-al növeli az atk bar-ját és healeli. A heal függ a támadóértéktől. Harmadik képességével megtámadja az ellenfelet és 2 kör sleep-et rak rá. Leader skillje 20% rezisztanciát biztosít.

Dark Martial Cat (Miho): Első képességével megtámadja az ellenfelet 50% eséllyel stunnolja őt és a sebzés 20%-t healeli magának. Második képességével megtámadja az ellenfelet kétszer és 25%-al csökkenti az atk bar-t ütésenként. Passzív képessége szerint 30%al nőveli a saját atk bar-ját és visszatámad kritikus csapással ahányszor kritikus sebzést visznek be rá. Nem tudják megölni kritikus találattal. A leader skillje 21% deff-et biztosít guild kontentekbe.

Water Martial Cat (Mina): Első képességével megtámadja az ellenfelet 30% eséllyel stunnolja őt. Második képességével megtámadja az ellenfelet kétszer és 25%-al csökkenti az atk bar-t ütésenként. Passzív képessége szerint 50%-al nő az esélye a kritikus találatnak ha az ellenfelen nincsen debuff. A leader skillje 16% kritikus találati esélyt biztosít guild kontentekbe.

Light Martial Cat (Xiao Ling): Első képességével megtámadja az ellenfelet 50% eséllyel stunnolja őt és a sebzés nő a max HP-tól. Második képességével 2 kör crit rate buffot és counter attack buffot kap amikor támad, az atk bar-ja nő 50%al és az elszenvedett sebzése a felére csökken amikor ez a skill cooldown-on van. A passzív képessége által 50%-al csökkenti az atk bar-t ha azonos vagy kevesebb HP-val rendelkező szörnyet támad, de ha az ellenfél több HP-val rendelkezik akkor a sebzés 50%-át vissza healeli magának. A leader skillje 21% atk-ot biztosít guild kontentekbe.

Wind Martial Cat (Naomi): Első képességével megtámadja az ellenfelet 50% eséllyel stunnolja őt és a sebzés 20%-t healeli magának. Második képességével megtámadja az ellenfelet kétszer és 25%-al csökkenti az atk bar-t ütésenként emellett 2 kör branding effect-et rak fel. A passzív képessége szerint a crit rate-je 100%-ra nő ha az ellenfelen található debuff, emellett 20%-al nő az okozott sebzés debuffonként. A leader skillje 21% deff-et biztosít guild kontentekbe.

Dark Grim Reaper (Thrain): Első skillel megtámadja az ellenfelet és ha belehal az ellenfél azonnal kap egy új kört. Második képességével megtámadja az összes ellenfelet és 2 darab 2 körös dot-ot helyez fel rájuk, azonnal kap egy új kört ha használta ezt a képességét. Harmadik képességével megtámadja az ellenségeket és stunnolja őket 1 körre. Sebzésenként 20%-al állítja vissza az atk bar-t ha az ellenségen dot van. A leader skillje 30% atk-ot biztosít dark elemű lényekre.

Fire Grim Reaper (Sath): Első skillel megtámadja az ellenfelet és ha belehal az ellenfél azonnal kap egy új kört. Második képességével megtámadja az ellenfeleket és 2 körre dotot helyez fel, ez a képesség mindig kritikus találatot visz be arra aki 30% vagy az alatti hp-val rendelkezik. Passzív ? A leader skillje 30% atk-ot biztosít fire elemű lényekre.


Buffok(kékek): 

Atk buff: Kardocska, 50%-al nőveli az támadóerőd. 

Spd buff:Egy futó ember 30%-al nőveli a támadási sebességed. 

Counter buff: Két darab vízszintes kard, akin ilyen van 100% eséllyel visszaüt ha nincs rajra mozgás gátló debuff.(pl:stun,freeze) 

Deff buff: Egy pajzs, 50%-al nőveli a védelmet. 

Immunity: Kék szárny, ami azt tudja hogy meggátolja a debuffok felrakását amég fent van. 

Invicibility: Egy világos kék aurában található figura. Azt tudja hogy akin van 0 sebzést kap.(Ezen is át lehet ütni pl:Covenant s1,Chow s2 etc.) 

Defend: Egy fehér pajzsba található figura. Akin ez a buff van, az nem kap sebzést, helyette az kapja aki felrakta.(pl: Chandra) 

Endure: Egy fehér figura felette világoskék csíkkal. Akin ilyen van azt nem lehet megölni amég a buff fent van.(Erre is vannak kivételek, pl: Raki s3) 

Recovery: Egy kis kék kereszt ami minden körben a max hp 15%-at tölti fel. 

Protect soul: Egy fehér kereszt szárnnyal. Ez azt tudja hogy akin van és megölik az újraéled. 

Reflect: Egy kis burokrol visszapattanó nyilacska. Ez azt tudja hogy a kapott sebzés 33%-át visszaveri a támadónak. 

Crit resist: Egy fehér pajzs alatta robbanás szerű effect. Ez csökkenti a kritikus találat bekapását 50%-al. 

Crit rate: Egy vízszintes kard ami körül robbanás szerű effect van. Ez a kritikus találat esélyét nőveli 30%-al. 

Vampire: Vámpírfogak, és a sebzés 20%-át healeli a támadónak. 

Shield(skill): Egy világoskék burok. A pajzs tartossága és hossza skillfüggő. 

Shield(rune): Egy világoskék burok benne egy rombusszal(a shield runa ikonja). A csapatból a legnagyobb base hp-val rendelkező monster base hp-jának a 15%-át kapja meg mindenki. Ezt lehet stackelni, minél több a shield runa szett az adott csapatba. 

Threat: Kék morcos fej, akin ez a buff van csak őt lehet támadni.(Csak a tűz paladin rendelkezik egyenlőre ezzel) 

A BUFFOK CSAK AZ ALAP STATOKAT NŐVELIK!


Debuffok(pirosak): 

Dot: A dot egy koponya kinézetű debuff, ami az adott szörny max hp-janak 5%-t veszi le körönként. Igen, ezt fel lehet halmozni. 

Deffbreak: Az adott szörnyön látható törött pajzs, a monster védelmét csökkenti 70%-al. 

Atkbreak: Egy törött kard, ami az adott szörny attack powerjet csökkenti 50%-al. 

Brand: Mintha egy kis tábortűz lenne az adott szörnyen, azt teszi hogy 25%-al több sebzést lehet rá bevinni. 

Healbreak: Ez egy törött kereszt, ami annyit tesz hogy az adott karaktert nem lehet healelni. (Kivétel a hp balansz pl:Chasun s3) 

Oblivion: Egy buborékban található kérdőjel, ez az adott szörny passzív képességét blockolja. 

Silence: Egy buborékban található tiltásjel ami az adott szörny aktív képességeit blockolja. 

Stun: Egy spirálnak néz ki, és az adott szörnyet mozgásképtelenné teszi. 

Sleep: 3db z betű, ez azt tudja hogy az adott szörny alszik amég ez a debuff rajta van. Viszont ha megütöd akkor felébred az altatásból. Kivétel ezalól a succubusok, ők nem keltik fel az első skilljükkel. 

Bomb: Értelemszerűen bomba ikonnal rendelkezik, és amikor lejár a bomba, felrobbanásakor tiszta sebzést okoz(ignorálja az adott monster deffjét) és utána stunnol. 

Freeze: Az ikonja egy hópehely és hasonló a stunhoz, ezzel is mozgásképtelenné lehet tenni az ellenfelet. 

Provoke: Egy morcos fej az ikonja, és azt tudja hogy akit provokál az ugyan úgy kap kört, de csak az első skillel tud támadni. 

Buffblock: Az ikonja egy fekete szárnyacska, ez azt tudja hogy akin rajta van arra nem lehet buffot rakni. 

Slow: Egy emberke az ikonja, aki láthatóan fáradtnak tűnik. Ez csökkenti az adott szörny támadási sebességét 30%-al. 

Glancing: Ez egy nyilacska, ami elkerüli a csillagot. Ez azt tudja hogy akin rajta van csökkenti a kritikus találati esélyt 50%-al.

Debuffokból maximum 10 lehet fent egyszerre!


Játékbeli kifejezések: 


Buff: Ezek a pozitív hatások a szörnyeken játék közben(kékek). 

Debuff: Ezek a negatív hatások a szörnyeken játék közben(pirosak). 

Stripper: Olyan monster aki képes leszedni az enemyről a buffokat. 

Cleanser: Olyan monster aki képes a debuffokat leszedni a saját teamjéről. 

Aoe: All of enemy tehát mindenkire hat az adott csapatban. 

CC/CrowdControll: Tömegvezérlés, az enemyt manipuláló csapat.(pl: Stun, Freeze, atkbar csökkentés, skill cooldown etc.) 

Attackbar: A hp alatt található kék csík, mely arra szolgál hogy a szörnyek érkezési sorrendjét lássuk. Akinek betölt ez a csík, az következik. Az attackbar növekedésének sebessége függ a spdtől. 

PvE: Player versus Enemy, minden olyan kontent ami nem más emberek ellen van. 

PvP: Player versus Player, minden olyan kontent ami mások ellen van.(Gw,Siege,Rta,Arena) 

Skill: Az szörnyeink képességét másnéven skillnek hívjuk. 

Toy: Olyan szörnyek akik mid/endgameben jók lehetnek bohockodni, de semmi hiányuk nincs. 

2A: Second Awaken ez csak néhány nat3-nál elérhető plusz fejlesztés.

Broken set: Olyan rúna szett ami nem ad szettbonuszt. (Pl: egy vio szett mellett egy blade és egy energy rune) néhányszor a runábol kapott bonusz jobban megéri mint amit adna egy másodlagos szett. 

Nat3/4/5: A "nat" a natural szóbol ered, tehát ha nyitunk egy alap 5*os szörnyet(pl:Dragon) és hatozzuk attól még nat5 marad. Ez igaz a többire is. 

Fake Nat4/5: Egy fake nat5 esetében egy nat4-et nyitunk awakenelve 5*osan. A fake nat4 esetében nat3-at nyitunk awakenelve 4*osan, etc. 

SD: Secret dungeon, ezeket játékosok találják és egy órát vannak nyitva. Az adott játékos aki találta az sd-t, és az ő barátlistáján szereplők is farmolhatják az adott monstert. 

OP: Overpower, azaz túl jó.


Érdekességek,tudnivalók: 

  • A leader skillek is csak a base statokat nővelik, nem az összbonuszokat.
  • Devilmont csak nat5 skillezésére használunk.
  • Egy szörnyünknek nem csak devilmonnal, hanem azonos szörnyekkel is húzhatjuk a skilljeit elementáltól függetlenül.(kivétel ezalól 2a-val rendelkező monok,őket csak 2a társaikkal vagy devillel lehet skillezni)
  • A questekkel érdemes haladni, nagyon sok jó dolgot ad, s emellett meg tudja könnyíteni a játékot.(pl: Veromos fuziozása után kapunk is rá vio szettet)
  • Minden L&D szörnyet megéri elrakni, nem lehet tudni mikor jön egy skillbuff!
  • A Light Fairy Quenn (Fran) Fairy-kkel is skillupolható.
  • Nat4/5-t soha nem etetünk be, mert nem tudjuk mikor kap egy buffot ami után sajnálni fogjuk. Ugyan ez igaz a L&D lényekre is, de ott érdemes megtartani még Nat3-ból is egyet legalább.
2018-2021 RAFG&RAFGR
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el